Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Si Sánchez no aconsegueix el suport suficient es convocarien noves eleccions per dia 10 de novembre
El rei Felip VI ha anunciat que no iniciarà una nova ronda de consultes amb els representants dels partits. El monarca ha fet pública la seva decisió en un comunicat de la casa reial després de la seva reunió amb la presidenta del Congrès, Mertixell Batet. L’audiència amb Batet ha durat 40 minuts.
A partir d’ara i d’acord amb l’article 99 de la Constitució, des de la primera votació fallida d’investidura de Sánchez, celebrada dimarts passat, 23 de juliol, hi ha dos mesos de termini perquè algú pugui aconseguir el suport suficient del Congrés per a ser elegit president.
Per tant, si ningú ho aconseguís fins al 23 de setembre, es convocarien de forma automàtica unes noves eleccions que se celebrarien el 10 de novembre.
El calendari de la investidura
Així valoren la investidura fracassada de Sánchez els diputats de les Illes
Les vint-i-quatre hores d’un fracàs
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13