El Mallorca continua amb els entrenaments mentre la directiva fa feina als despatxos
El Mallorca cercarà dissabte contra el Girona la seva segona victòria consecutiva de la temporada, la primera davant la seva afició. A dos dies del partit, Javier Aguirre podria repetir l’onze de les tres primeres jornades perquè Rodrigo Battaglia s’entrena amb el grup i amb normalitat. No és el cas de Baba, que ha escalfat amb els companys, però després s’ha entrenat al marge.
Ángel Rodríguez continua sense entrenar-se per molèsties a un genoll, però Tino Kawedere ja s’exercita al mateix nivell que la resta de la plantilla. El davanter, flamant darrer fitxatge del Mallorca, podria debutar dissabte contra el Girona.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys