Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Se'ls acusa de pertinença a banda criminal i se'ls imputen els delictes de robatoris amb força, robatoris amb violència i contra la salut pública
En l'operatiu s'han fet escorcolls a dos locals ocupats.
95La Policia Nacional, amb la col·laboració de la Policia Local, ha dut a terme aquest dimarts a primera hora un operatiu policial contra “un grup violent juvenil” a Palma. Set homes han estat detinguts, dels qual dos d’ells són menors d’edat. Se’ls acusa de pertinença a banda criminal i se’ls imputen els delictes de robatoris amb força, robatoris amb violència i contra la salut pública.
En l’operatiu s’han fet escorcolls a dos locals ocupats. Un ha estat a una antiga entitat bancària que es troba al carrer de Joan Crespí i l’altre s’ha dut a terme també a un local ocupat al carrer Indústria.
El dispositiu està dirigit per la Brigada Provincial d’Informació de la Policia Nacional que compta amb el suport d’unitats de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional (UPR, GUIES CANINS) així com Tedax i la col·laboració del GAP de la Policia Local. L’operació continua en marxa.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc