L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'expresident del PP balear i l'exsecretari d'Estat del PSOE guanyen pes dins de la formació taronja
Ciutadans ha renovat avui el comitè executiu nacional, que ha passat de 40 a 50 integrants. Entre ells hi ha 22 cares noves: alguns militants de base, empresaris de la societat civil i expolítics d’altres partits. Entre ells hi ha dos balears: Joan Mesquida i José Ramón Bauzá.
L’expresident del PP balear i l’exsecretari d’Estat de Turisme amb el PSOE han guanyat pes al partit i han tengut un ascens vertiginós dins de la formació taronja. Tots dos varen fitxar com a independents, tots dos s’han afiliat en les darreres setmanes, i ara, tots dos passen a formar part del màxim òrgan de govern de Ciutadans.
Rivera també ha aprofitat per eliminar algunes veus crítiques i suplir les set dimissions que han tengut lloc des de les passades eleccions generals. D’aquesta manera, Albert Rivera ha conformat una executiva a la seva mida i s’ha envoltat de gent de la seva confiança.
A més, ha nomenat una nova portaveu del partit. Es tracta de Lorena Roldán, diputada al Parlament de Catalunya i que fa poc va ser triada com la propera candidata de C’s a la presidència de la Generalitat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues