Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
L'Orquestra de Cambra Illa de Menorca ha tancat l'any amb el tradicional concert de Cap d'Any, dedicat als compositors francesos
Amb la marxa Radetzky i el teatre des Born sencer picant de mans, l’OCIM diu adeu a un 2024 en el qual l’orquestra ha consolidat un programa de concerts i activitats durant tot l’any que l’han convertida en una peça imprescindible per als melòmans menorquins.
L’agenda 2025 de l’orquestra professional Illa de Menorca es conformarà per 4 grans concerts, un viatge a Tunísia, a més de donar continuïtat al programa educatiu dels Musinautes. El director, Francesc Prats, explica que l’objectiu per a la nova temporada no és innovar en els formats, sinó cuidar la proposta simfònica, que inclourà la interpretació de La Pastroral de Beethoven, el juliol, o Carmen de Bizet, aprofitant el seu aniversari. Una altra de les cites que es repetiran són els concerts en petit format a l’aire lliure. A la tardor, amb un triple concert —a la sortida del sol, al migdia i al vespre— l’OCIM convidarà a descobrir tres paisatges menorquins a través de la música de Haydn.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo