Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

La consellera aposta per la continuïtat del projecte de Barceló
Bel Busquets aposta per la continuïtat. No preveu modificar l’equip de feina tancat pel seu predecessor al càrrec, Biel Barceló, ni tampoc les polítiques a desenvolupar marcades a principi de legislatura. Referma el seu compromís amb els acords pel canvi, i diu que ha estat la garantia que necessitava la presidenta Armengol pel seu nomenament. Conscient que no té experiència en turisme, es mostra disposada a treballar conjuntament amb el sector per tirar endavant les millores necessàries. Afirma que amb el seu tarannà i el bagatge al capdavant d’una cooperativa intentarà cercar el consens també el d’una federació hotelera que es va absentar en la seva presa de possessió.
Entre els reptes que té per endavant intensificarà la feina perquè la segona modificació de la llei turística sigui una realitat al més aviat possible. Confia que la zonificació del lloguer vacacional serà possible a principis de 2018 i també creu que s’ha de donar prioritat al desenvolupament dels projectes finançats amb l’impost de turisme sostenible.
Busquets assegura que està centrada en la seva nova etapa i deixa clar que Més per Mallorca no li ha demanat que es presenti a les primàries de la formació per elegir el candidat a les pròximes eleccions.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs