Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Va accedir al càrrec el juny del 2018, amb l'anterior Govern de Sánchez
Imatge d'arxiu
144Bel Oliver continuarà al capdavant de la secretaria d’Estat de Turisme en el nou Govern de Pedro Sánchez. La ministra de Turisme i Indústria, Reyes Maroto, ja li ha confirmat que continuarà en el càrrec. Hi va accedir el juny del 2018, amb l’anterior Govern de Sánchez.
La socialista, de Campos, s’ha mostrat agraïda després de l’anunci i ha assegurat, en declaracions a la Cadena Ser, que el turisme tendrà molt de pes en els propers pressupostos generals de l’Estat. A part de diputada al Parlament de les Illes, Oliver va ser consellera insular d’Economia i Turisme de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania