És el tercer nomenament de les Illes Balears a l'executiu de Pedro Sánchez
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
27Bel Oliver, portaveu adjunta del grup parlamentari socialista i presidenta del PSIB-PSOE, ha estat triada secretària d’Estat de Turisme, segons ha avançat el programa ‘Al Dia‘ d’IB3 Ràdio.
Oliver es converteix així en el tercer nomenament de les Illes Balears a l’executiu de Pedro Sánchez després de Carme Orta que va ser nomenada directora general de l’Imserso.
Bel Oliver, nascuda a Campos, va ser diputada del PSOE al congrés dels diputats i, a les Balears, ha estat la responsable de Turisme i Economia al Consell de Mallorca. La política socialista serà la segona mallorquina en liderar la secretaria estatal de turisme. Joan Mesquida va exercir el càrrec en el Govern de José Luis Rodríguez Zapatero.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres