Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Peter Vanderheyden ha recorregut 1.600 quilòmetres des de la seva granja de Neerpelt per arribar a Eivissa
Un ciutadà belga ha recorregut 1.600 quilòmetres en el seu tractor per arribar fins a Eivissa. Set dies de trajecte a una velocitat màxima de 25 quilòmetres fins embarcar-se a Barcelona.
És l’aventura que ha viscut Peter Vanderheyden. El ciutadà belga va pujar la setmana passada al tractor a la seva granja de Neerpelt, Bèlgica i ha circulat des de ca seva fins a Eivissa, on viu el seu germà i té la seva segona residència.
Precissament, a ‘una Història de Debò’, Alvin Straight recorre a lloms del seu tallagespa els 350 kilòmetres que separen ca seua, a Iowa, de la del seu germà, establert a Wisconsin. En Peter assegura que mai no ha vist el premiat film de David Lynch, tot i que sembla haver-li robat el guió per adaptar-lo a la seva propia història.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros