El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els investigadors no descarten cap hipòtesi
129
L’associació Ben Amics demana que s’investigui si l’home mort a l’incendi des Carnatge, a Palma, va ser víctima d’un homicidi per raó d’homofòbia. El col·lectiu LGTBIQ+ es posa a disposició dels investigadors per informar dels atacs que la víctima va patir l’any passat.
L’home, de 56 anys, es va posar en contacte amb ells per informar-los que havia estat víctima, fins a en tres ocasions, d’episodis homòfobs. Segons va explicar a la treballadora social, al·lots encaputxats li insultaven, li tiraven pedres i ous i, fins i tot, varen calar foc a la zona on ell vivia.
Ben Amics explica que l’home mai no va anar ni als jutjats ni a la Policia per interposar denúncia perquè, a banda de ser gai, era un home sense llar, migrant i que estava en Espanya en situació irregular.
De moment, la investigació continua oberta. Els forenses ja varen realitzar l’autòpsia al cadàver i els investigadors no descarten cap hipòtesi.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran