Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Al 2007 el jurat va premiar un altre poeta eivissenc, Vicente Valero
‘La policía celeste’ és una obra de maduresa d’una persona que encara és jove, segons el veredicte. El jurat, que presidia Víctor García de la Concha, ha destacat que l’obra premiada és senzilla i transparent, plena de saviesa i objectivitat davant la realitat.
A aquest premi, dotat amb 25.000 euros, hi han optat 706 autors, de 31 països i un 15 per cent d’ells eren menors de 30 anys. Es tracta del premi nacional més important, a l’altura del Premi Planeta, que es lliura als autors de narrativa.
Al 2007 el va guanyar el també eivissenc Vicente Valero.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora