Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'obra 'La policia celeste' mostra una mirada eterna i allunyada d'allò quotidià
El poeta eivissenc Ben Clark ha rebut el “Premi Internacional de Poesia de la Fundació Loewe“. Ho ha fet amb l’obra ‘La policia celeste’. Un treball, segons Clark, que mostra una mirada eterna i allunyada de tot allò quotidià.
Amb el Loewe, el guardó més prestigiós en l’àmbit estatal de poesia, equivalent al Planeta de narrativa, Ben Clark, es converteix en uns dels referents del panorama literari actual.
Durant el seu discurs a la cerimònia celebrada a l’Hotel Palace de Madrid, va recordar Stephen Hawking, mort dimecres, amb una de les seves cites més conegudes. El científic deia que hem de mirar les estrelles i no els nostres peus, i segons Ben Clark, això és el que ha volgut transmetre ell amb la seva obra.
El guanyador del premi va ser presentat pel poeta i periodista Ignacio Elguero, qui va destacar la maduresa poètica de l’autor. Entre els guardons que acumula Clark també figuren el Ciutat de Palma, l’Hiperión o el Premi Nacional de Poesia Jove.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca