Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'ONG SOS Mediterrània demana el respecte per la dignitat dels supervivents rescatats
Polèmica per la darrera campanya publicitària de la firma tèxtil italiana Benetton. La marca ha fet servir una fotografia d’un grup de refugiats rescatats el passat 8 de juny per l’Aquarius, l’embarcació de l’ONG SOS Mediterrània.
L’ha creada el publicista Oliviero Toscani, famós per les seves campanyes controvertides per a la marca de roba. L’ONG s’ha desvinculat completament de la campanya, ha assegurat que no ha donat mai el seu consentiment per a l’ús comercial d’aquestes imatges i ha demanat el respecte per la dignitat dels supervivents rescatats.
Per la seva banda. el ministre de l’Interior italià, Matteo Salvini, ha publicat al seu compte Twitter un comentari que feia referència a la campanya de la firma de roba: “Només jo pens que això és repugnant?”, es preguntava Salvini.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades