Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'exposició fotogràfica s'ha inaugurat as Mercadal, en el marc de la sisena edició del Menorca Doc Fest
Ja ha començat la sisena edició del Menorca Doc Fest, el festival de cinema i fotografia documental de Menorca. Els fotògrafs Ester Villaescusa i David Arquimbau han estat els encarregats d’encetar les activitats as Mercadal. Ho han fet amb l’exposició “Benvinguts, estimats turistes”; una mostra que entrecreua la mirada sobre l’illa i els seus contrastos, i que s’ha inaugurat aquest dissabte.
El festival, però, va donar el tret de sortida aquest divendres vespre amb la projecció del llargmetratge El salón, coproduït per IB3 Televisió, i que dona a conèixer la història del mític local de transformisme Café-Teatre-Salón des Castell.
Menorca Doc Fest inaugura enguany una nova etapa amb la intenció de donar suport —encara més— a la creació audiovisual, i oferir als menorquins la possibilitat de ser un altaveu per a la creació artística de les Illes. Hi haurà estrenes, exposicions, conferències i col·loquis que volen visibilitzar, educar i divulgar a través de la fotografia i el cinema.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13