Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es compliexen 100 de la seva arribada al poble
L’Ajuntament de Santanyi ha organitzat una exposició del pintor argentí Bernareggi, que tingué una estreta relació amb el municipi. Es compleixen 100 anys de la seva arribada al poble; però també 60 anys de la seva mort i 15 des que van traslladar les seves restes mortals del cementeri de Gènova al de Santanyi.
conformen la mostra una quinzena de pintures de paisatges del municipi que provenen de particulars que les han cedides per a l’ocasió. Perfeccionista, meticulos… amb una tècnica molt particular, les seves pintures són detallistes fins a l’extrem.
Completen l’exposició dibuixos acadèmics de quan tenia 13 anys, una reproducció d’un velázquez que va realitzar al museu del prado quan estudiava i estris de feina del pintor. Es pot visitar fins dia 23 al Casal de cultura de Santanyi
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja