Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Es va estrenar divendres passat, i ja l'han vista més d'un miler d'espectadors.
“Bernat” és la darrera comèdia del santanyiner Jeroni Obrador. Està confeccionada a partir de 5 textos de Bernat Vidal, que posen de manifest el conflicte d’identitat que existeix a les illes.
L’actriu Bàrbara Nicolau balla el primer poema que Bernat Vidal va escriure. Du un vestit que ha cedit el dissenyador Miquel Adrover per a l’ocasió.
És una obra metateatral. L’actor Miquel Àngel Torrens interpreta el personatge de Miguel Ángel Torrente. L’actor Guiem Juaneda completa el repartiment.
Teniu una darrera oportunitat d’assistir a la funció de “Bernat”. Serà aquest dissabte a les nou del vespre, al Teatre Principal de Santanyí.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat