El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Es va estrenar divendres passat, i ja l'han vista més d'un miler d'espectadors.
“Bernat” és la darrera comèdia del santanyiner Jeroni Obrador. Està confeccionada a partir de 5 textos de Bernat Vidal, que posen de manifest el conflicte d’identitat que existeix a les illes.
L’actriu Bàrbara Nicolau balla el primer poema que Bernat Vidal va escriure. Du un vestit que ha cedit el dissenyador Miquel Adrover per a l’ocasió.
És una obra metateatral. L’actor Miquel Àngel Torrens interpreta el personatge de Miguel Ángel Torrente. L’actor Guiem Juaneda completa el repartiment.
Teniu una darrera oportunitat d’assistir a la funció de “Bernat”. Serà aquest dissabte a les nou del vespre, al Teatre Principal de Santanyí.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals