Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El Poblense seria l'altre equip balear beneficiat i pujaria directament a Segona B
La Primera i la Segona Divisió ja tenen una planificació de desescalada fins a tornar a competir per finalitzar la competició. Ara falta saber què passa amb la Segona Divisió B i la Tercera Divisió. El president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, s’ha reunit per videoconferència amb els representants dels 23 equips balears que participen en aquestes categories. Encara no se sap si finalment podran reprendre la lliga o disputar un playoff exprés. En cas de no poder reprendre la competició de cap forma, Rubiales ha insinuat que els equips que ascendirien serien els que havien aconseguit més mèrits esportius fins al moment que es va iniciar l’estat d’alarma. És a dir, els primers classificats. En aquest cas, l’Atlètic Balears ascendiria a Segona Divisió i el Poblense, líder destacat de la Tercera Divisió, pujaria a Segona Divisió B.
El president de la Federació Balear de Futbol, Miquel Bestard, afirma que veu “quasi segur” l’ascens de l’Atlètic Balears a la Segona Divisió. Tot i que acabar la competició és la primera opció, encara que sigui amb un playoff exprés, Rubiales i Bestard creuen que serà complicat.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario