Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els experts recomanen seguir la dieta mediterrània
La llet com a part fonamental de la dieta mediterrània és un element preventiu contra diferents tipus de càncer. Aquest vessant preventiu l’ha confirmat l’estudi Predimed. Durant sis anys s’ha analitzat a més de 7.200 persones de tot Espanya d’entre 50 i 80 anys que a l’inici de l’estudi no havien patit mai un càncer colorectal.
Una major ingesta de llet i seguir la dieta mediterrània ens prevé davant aquest tipus de càncer. Els experts afirmen que amb 2 tassons i mig al dia, sobretot, de desnatada i semi, és a dir, baixa en greixos tenim un 45% manco de risc de desenvolupar un d’aquest càncer.
A l’estudi també s’han analitzat altres productes làctics, com ara, els iogurts o el formatge però els resultats no han estat concloents, tot i que, els experts recomanen no abusar ni dels greixos ni dels productes ensucrats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren