Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Per 45 euros a l'any, els usuaris podran fer ús d'una d'aquestes bicis en trams màxims de mitja hora
El servei insular públic de lloguer de bicicletes arribarà a Eivissa el 2019, un any més tard del que estava previst. És la previsió del Consell d’Eivissa, que vol dur a l’illa aquest sistema, que va arribar per primer pic a Espanya ara fa més de 10 anys, amb el Bicing de Barcelona.
500 bicicletes en circulació que es podran aparcar a qualsevol de les 60 estacions repartides pels 5 municipis. És el mapa del futur servei públic de lloguer de bicicletes d’Eivissa, el nom comercial del qual encara s’ha de definir.
Per 45 euros a l’any, els usuaris podran fer ús d’una d’aquestes bicis en trams màxims de mitja hora.
També existiran abonaments semestrals, mensuals, setmanals i diaris. La ubicació de les estacions la decidiran els ajuntaments, i es prioritzaran aparcaments dissuasius, centres educatius i zones turístiques. I una altra condició del plec de licitació: almenys la meitat de les bicis han de ser elèctriques.
Per avançar en aquesta mancança, l’administració treballa en diferents projectes, com la connexió de diferents barris de Sant Antoni amb centres esportius del municipi i el carril bici que unirà Siesta amb Santa Eulària.
Això sí, per poder llogar una d’aquestes bicicletes caldrà esperar fins al 2019, un any més tard del que es va anunciar inicialment.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments