Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Han celebrat la fita amb una bicicletada i activitats infantils
BiciPalma ha arribat a l’altra banda de la Via de Cintura. Ja és a llocs com Son Hugo, el Camí Salard i Germans Escales. I els veïnats, n’estan encantats.
Una ampliació que ha arribat després de la reinauguració del servei aquest desembre passat. De llavors ençà, ha crescut tant en nombre d’estacions com d’usuaris. Ara ja arriben a 46 barriades de Palma, 20 més, i són 6.000 usuaris, el triple des de desembre. A més, disposen de 930 bicicletes noves.
I per celebrar que el servei ja arriba en aquestes àrees, han organitzat una jornada festiva. Ha començat amb una bicicletada que ha discorregut per damunt la Via de Cintura. Han anat des del parc de l’Esperança fins a l’aparcament de Son Gibert on, durant tot el matí, hi ha hagut activitats per a famílies. Com ara un castell inflable o un circuit de seguretat viària. També han pintat el bus amb motiu del Dia de la Dona, han visitat el Museubus i s’han pogut acostar a la carpa divulgativa sobre reciclatge d’Emaya.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat