El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Suposarà 49 noves estacions i la incorporació de 930 bicicletes, de les quals 270 seran elèctriques
268
El servei de BiciPalma estarà inoperatiu durant un mes i mig a partir del pròxim dilluns per implementar un nou sistema, que suposarà 49 noves estacions i la incorporació de 930 bicicletes, de les quals 270 seran elèctriques.
En roda de premsa, el regidor de Mobilitat Sostenible, Francesc Dalmau, al costat del gerent de la Societat Municipal d’Aparcaments i Projectes (SMAP), Pedro Manera, han presentat aquest dimecres les novetats de BiciPalma, que suposarà una inversió de 2,9 milions d’euros procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern central, i dels fons europeus NextGeneration.
“El nou sistema suposarà un abans i un després, de l’antic només en quedarà el nom. Per primera vegada, BiciPalma passarà la corona de la Via Cintura”, ha avançat Dalmau.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària