Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Cort preveu tenir en marxa les 85 estacions projectades aquesta primavera
Aquesta primavera, Cort espera tenir operatives les 85 estacions de BiciPalma projectades. N’hi ha de noves com, per exemple, la ubicada a Can Valero que permetrà que, per primera vegada, BiciPalma travessi la via de cintura i arribi als barris més allunyats del centre de Ciutat.
Des que es va tornar a posar en marxa el servei, del passat 29 de desembre i fins al 21 de febrer s’han apuntat a Bicipalma més de 6.300 usuaris. S’han triplicat els que ja tenia l’antic servei que eren uns 2.100. El sistema de préstec de bicicleta pública ha augmentat també el nombre de trajectes diaris i s’ha arribat fins als 1.400 recorreguts en un sol dia. Segons Cort, és la mobilitat laboral la que empeny els usuaris a emprar la bici pública. El nou sistema i les noves estacions agrada els usuaris.
Per poder apuntar-se a BiciPalma, s’ha de ser resident a Palma i tenir més de 16 anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13