Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Polèmica als Estats Units per unes imatges de la policia a cavall assetjant als immigrants per evitar que entrin al país
Polèmica als Estats Units per la crisi migratòria que es viu a la frontera amb Mèxic. Imatges que s’han difos en els darrers dies, de la policia fronterera assetjant immigrants a la frontera de Mèxic per impedir-los entrar al país, han revifat el debat.
El president Joe Biden ha promès controlar la situació de la frontera. En aquests dies han entrat al país al voltant de 12.000 immigrants, la majoria haitians.
Paral·lelament, continuen les devolucions cap a Haití, per tercer dia consecutiu. El líder demòcrata al Senat ha demanat que es freni la deportació d’immigrants, i l’ONU ha dit que els Estats Units incompleix les normes internacionals, amb l’expulsió d’haitians.
Mentre, milers d’immigrants s’han manifestat a Washington, davant el Capitoli, per reclamar una reforma migratòria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural