L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Ha estat presentada a Madrid juntament amb la resta de persones que encapçalaran les llistes a la Cambra
Biel Company diu que el nomenament dels caps de llista al Congrés és decisió de Pablo Casado i admet que des de les Illes se li havien oferit altres opcions. Maria Salom ha estat presentada a Madrid juntament amb la resta de persones que encapçalaran les llistes a la Cambra.
Els nomenaments culminen el procés de renovació del partit liderat per Casado i executat pel secretari general, Teodoro García Egea, que ha apostat per la veterana política mallorquina per encapçalar la candidatura popular de les Illes.
Segons Casado, el PP ha renovat fins al 80 per cent dels caps de llista, entre els quals ha integrat també dos independents: el periodista Pablo Montesinos, que encapçala la llista a Màlaga, i Juan José Cortés, pare de Mari Luz, que serà número 1 a Huelva.
A Catalunya, l’elegida per representar el projecte del Partit Popular és Cayetana Álvarez de Toledo. De l’etapa de Mariano Rajoy, només repeteixen els exministres Rafael Catalá, per Cuenca, i Isabel García Tejerina, per Valladolid. Ana Pastor serà cap de llista per Pontevedra.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada