Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els populars presentaren els candidats al Consell i als cinc consistoris d'Eivissa davant 800 militants
Biel Company i Isabel García Tejerina han assistit a la presentació dels candidats al Consell i als 5 consistoris d’Eivissa. L’acte ha transcorregut en el marc del ‘Dinar d’Any Nou’ dels populars. Tejeria, vicesecretària d’Acció Sectorial del partit, ha destacat les xifres de diverses enquestes, diferents de la del CIS, que mostren la tendència creixent del PP dins del marc electoral.
Mentrestant, el president del Partit Popular a Balears, Biel Company, ha assegurat que els populars tornaran a governar les diferents institucions de Balears, sent Eivissa, ha dit, un punt important per demostrar i consolidar la recuperació del partit.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €