Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El president del PP a Balears ho ha demanat a Menorca en un acte on ha participat el portaveu al Senat Javier Maroto
El president del Partit Popular a les Illes, Biel Company, demana responsabilitats a la presidenta Francina Armengol en relació amb el presumpte cas de corrupció que investiga la Fiscalia Anticorrupció. Tot i que celebra que el PSIB-PSOE posi per davant la presumpció d’innocència de la cúpula de l’Autoritat Portuària de les Illes Balears (APB), pensa que s’hauria de substituir per no afectar la feina d’aquest ens.
Company ha fet aquestes declaracions a Menorca on ha acompanyat Javier Maroto, portaveu del PP al Senat. D’aquesta manera ha tornat la convidada del senador menorquí José López, qui també ha rebut la visita dels senadors Maria Salom i José Vicente Marí.
El president dels populars a Balears també ha aprofitat l’ocasió per criticar l’actuació del Govern en relació amb l’arribada de turisme britànic i alemany i ha assegurat que l’executiu autonòmic no ha aprofitat el fet que grans empresaris d’ambdós països tenguin cases a les Illes per aconseguir una aproximació als seus respectius governs.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre