Es defineixen com una banda de rock "enèrgica i amb un show contagiós"
Ja està més a prop la presentació del primer treball de la banda eivissenca Billy Flamingos. Serà dia 27 al Teatre Pereyra, a la ciutat d’Eivissa, coincidint amb la festa de presentació del festival “Sueños de Libertad”.
El disc, format per 10 cançons i produït per Joan Barbé, mescla rock i blues. El grup format per Guillermo Podevín, Mariano Costa, Adrián Pedreira i Miquel Serra ja ha penjat a les xarxes socials el seu primer videoclip.
Es defineixen com una banda de rock “enèrgica i amb un show contagiós”. De fet molts eivissencs ja han comprovat que aquestos adjectius són certs després d’haver escoltat part del seu repertori al Rock in Riu Festival de 2017 quan van debutar. En aquest concert compartien cartell amb grups com La Fuga i també Idealipsticks. Part dels components d’aquest grup emergent prové de bandes com Indulgentes, Morning Drivers i Lemon Emigrants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els participants han demanat a crits i amb pancartes que el delegat del Govern deixi el seu càrrec
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals