Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
El Casal ha obsequiat els assistents amb un berenar i unes partides de bingo amb premis per a l'ocasió
Tot eren rialles aquest dissabte al Casal de Gent Gran de Maó fins que arribava el moment de començar una ronda de bingo i donaven pas al silenci i la concentració.
Per a la gent gran, és un gran regal passar aquestes festes en companyia i així ho han fet una cinquantena de jubilats membres del casal. La vetllada ha començat amb vuit rondes de bingo, que un dia com avui tenien premis especials. Després de cantar tantes línies i bingos, el casal ha obsequiat els assistents amb un berenar de tortell de Reis. Un moment que s’ha tornat molt festiu.
Una vegada acabat el descans s’ha reprès l’activitat, però el millor premi ja estava repartit: els bons moments a sobretaula i en companyia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat