Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El metge només visita un dia a la setmana en aquest llogaret de Selva
El dimarts migdia és l’únic moment de la setmana que el Centre Sanitari de Biniamar està obert. El metge ha deixat de passar consulta els divendres i tampoc no s’hi fan extraccions de sang. Un canvi implantat arran de la pandèmia i que obliga els veïnats a anar a Lloseta i a Inca per ser atesos presencialment.
Els veïnats reclamen tornar a la situació prèvia a la pandèmia. Una reivindicació que comparteix l’Ajuntament de Selva que ja s’ha reunit en diverses ocasions amb responsables de l’Ib-Salut. El batle`de Selva, Joan Rotger, ha explicat que fins i tot han proposat a la Conselleria de Salut que una part dels pacients d’Inca i Lloseta siguin atesos a les instal·lacions de Biniamar. Una proposta, però, que no ha estat acceptada.
L’IBSalut, per part seva, assegura que no té previst rectificar. Segons la Conselleria de Salut, les hores d’atenció presencial són proporcionals al nombre d’habitants de Biniamar i recorda que, en cas de no poder-se desplaçar, els pacients reben atenció domiciliària.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús