Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Una trentena d'establiments exposaran instantànies d'autors nacionals i internacionals. L'exposició es podrà visitar fins a finals de setembre
Reconeguts fotògrafs en l’àmbit nacional i internacional com Òscar Pipkin, els integrants de ‘Lent Artístic’ de l’Havana (Cuba) o David Gonzálvez, de Binissalem, que va ser guardonat amb el premi al millor fotògraf de noces d’Espanya, exposaran al poble binissalemer les seves imatges amb motiu del Dia Mundial de la Fotografia, que se celebra el 19 d’agost de 2023.
Una trentena d’establiments de Binissalem, com el Restaurant Coheo, acolliran la segona edició d’aquesta mostra que organitzen l’Associació d’Intercanvi Cultural de Mallorca, el Centre UNESCO i l’Ajuntament.
El lema de l’exposició és ‘Punt de trobada’ (“Meeting point”), una mescla d’art, cultura, tradició i modernitat que els organitzadors volen fer arribar al públic general. L’exposició es podrà visitar fins a finals de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor