El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Hi prenen part corals de Catalunya, Galícia, Astúries i Mallorca
Binissalem serà escenari a partir d’avui del segon certamen coral. Un cant que té molta tradició al municipi gràcies a l’empenta que hi va donar el compositor i pedagog musical Baltasar Bibiloni. En la trobada d’enguany, hi participaran corals de Catalunya, Galícia i Astúries.
Al casal de Can Gelabert, assagen des de fa dos mesos els membres d’aquesta coral participativa, creada expressament per inaugurar el segon certamen coral de Binissalem. D’aquesta estima per la música i el cant coral neix el concurs, que es durà a terme durant tot el cap de setmana.
Al certamen, hi competiran la coral Ludus Tonalis, de Galícia, i dues corals catalanes: la del conservatori de Sant Cugat i l’Orfeó de la Universitat Rovira i Virgili. També hi haurà una categoria infantil, amb participants d’Astúries i de les Illes, com els blauets de Lluc.
La inauguració serà avui divendres a les 7 i mitja de l’horabaixa a l’Església de Binissalem.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles