Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La incidència acumulada a 7 dies és de 576,7 casos per 100 mil habitants, i sumen 17 casos més
La incidència acumulada a les Balears en els darrers 14 dies ha pujat al voltant d’un 15% i se situa en els 535,6 casos per 100.000 habitants. Però per Illes, aquest increment es nota especialment a Formentera i a Mallorca, mentre que baixa lleugerament a Menorca.
Per municipis, el darrer informe del Servei Balear d’Epidemiologia situa Binissalem com el municipi de les Balears on més han augmentat els casos de Covid-19 durant la darrera setmana. S’hi sumen 17 casos més i la incidència acumulada se situa en 576,7 casos per 100 mil habitants. Precisament, Binissalem se suma als municipis que demanen poder controlar aquest augment amb tests massius a la població.
La incidència acumulada de Deià és de 486,2 casos per 100 mil habitants i suma 3 contagis més. El segueix Alaró que suma 26 positius més i una incidència acumulada de 466,6 casos.
En canvi, durant la darrera setmana, Escorca, Fornalutx i Sant Lluís no han sumat cap cas nou.
Un 24 per cent dels contagiats han estat asimptomàtics, mentre que la resta, un 76 per cent, han presentat símptomes.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors