X

Binissalem s’autoabasteix de mascaretes

Un grup de 50 voluntaris s'encarrega de confeccionar i repartir mascaretes porta a porta

10/04/2020

Binissalem s’autoabasteix de mascaretes

132

Des del 7 d’abril els voluntaris de protecció civil reparteixen mascaretes per les cases de Binissalem. Si no hi ha sort, les deixen a la porta o a la bústia. Una iniciativa que va néixer davant la falta de mascaretes a les farmàcies.

Ja se n’han repartit unes 900 i l’Ajuntament preveu que se’n distribueixin fins a 5.000. Avui, Divendres Sant, el batle Víctor Martí s’ha sumat al repartiment i destaca que el poble s’ha bolcat amb el projecte.

Les mascaretes són fetes 100 per cent a Binissalem. Un grup de 34 veïnades les confeccionen a casa seva i després les esterilitza un dentista del poble. La satisfacció d’un poble que afronta la pandèmia del coronavirus amb unitat i solidaritat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor