Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els experts aposten per agermanar tecnologia, ecologia i gestió per aconseguir una producció suficient i sostenible
Fer més sostenible l’economia, i en concret, el sector agroalimentari. És el principal repte d’experts nacionals i estrangers que parlen d’una revolució “verda” en el sector. Avui, una trentena d’investigadors, assessors de Bioeconomia s’han aplegat a les terceres jornades IBTalks, que organitza el clúster de Biotecnologia i Biomedicina i la Direcció General d’Innovació.
Els experts alerten que el cost d’un producte de proximitat i amb mètodes més ecològics és més elevat que un d’importat, però, diuen, això no és així si es té en compte el transport de la mercaderia de molt lluny, la contaminació dels químics que s’han emprat per al cultiu i l’empaquetatge amb plàstics.
Per fer aquesta revolució “verda” en productes agroalimentaris, els experts assenyalen que la investigació és la base. Amb l’ombra del canvi climàtic planant sobre l’agricultura, el camí, diuen, és aconseguir cultius que hagin de menester manco aigua. Això s’ha de fer amb noves tecnologies d’aprofitament del recurs i amb l’estudi de varietats millorades de verdura, fruita i hortalissa.
Joep Koene, de Cleantech & Energy ha exposat el model holandès d’agricultura d’èxit fonamentat en la col·laboració de les universitats, les empreses i el govern, amb una inversió suficient, per exemple, aconseguir ser líder en la producció de llavors d’hortalissa o de maquinària agroalimentària.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim