L'espai queda obert a totes les persones nascudes entre 1952 i 1986
EFE/Luis Eduardo Noriega A
164Amb la inclusió d’aquesta nova franja d’edat, l’espai BITCITA queda actualment obert per a autocita a totes les persones nascudes entre 1952 i 1986, és a dir, les de 35 a 69 anys.
Sistema d’autocitació BITCITA
El Servei de Salut, a fi d’agilitar el procés de vaccinació contra la COVID-19, va posar en marxa el 16 d’abril un sistema per demanar cita per internet. Per això va crear BITCITA, una web molt intuïtiva i fàcil d’emprar, per a la qual cosa no cal formació prèvia; basta accedir-hi per mitjà de la URL www.ibsalut.es/cita-previa-vaccinacio-covid-19 i registrar-s’hi amb el número del document d’identitat o el CIP autonòmic i l’any de naixement. La Conselleria de Salut i Consum recorda que la vaccinació és segura i eficaç per combatre la pandèmia de COVID-19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda