Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Serà a la discoteca Amnesia l'11 de juny
Imatge de Bizarrap. / Amnesia
82El DJ i productor Bizarrap donarà un concert a la discoteca Amnesia d’Eivissa el dimarts 11 de juny. Serà la seva única actuació a Espanya i la primera de les quals realitzarà a Europa durant aquest any, segons ha informat l’organització en un comunicat. Després de cinc actuacions la passada temporada, el reconegut músic argentí tornarà a l’illa amb aquesta presentació, que forma part del seu Live Tour 2024. L’organització destaca del concert d’Eivissa la “experiència visual i auditiva” que el productor oferirà en la seva única actuació de l’any a l’illa, en la qual estarà acompanyat pels DJ José de las Heras, Hektor Mass i Cande Gariso.
Bizarrap, que en 2023 es va alçar amb tres guardons en els Grammy Llatins, Millor Cançó Urbana, Millor Cançó Pop i Cançó de l’Any, va participar el divendres passat en el festival de Coachella, als Estats Units, on va sorprendre amb l’aparició inesperada de Shakira sobre l’escenari.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar