Serà a la discoteca Amnesia l'11 de juny
Imatge de Bizarrap. / Amnesia
117El DJ i productor Bizarrap donarà un concert a la discoteca Amnesia d’Eivissa el dimarts 11 de juny. Serà la seva única actuació a Espanya i la primera de les quals realitzarà a Europa durant aquest any, segons ha informat l’organització en un comunicat. Després de cinc actuacions la passada temporada, el reconegut músic argentí tornarà a l’illa amb aquesta presentació, que forma part del seu Live Tour 2024. L’organització destaca del concert d’Eivissa la “experiència visual i auditiva” que el productor oferirà en la seva única actuació de l’any a l’illa, en la qual estarà acompanyat pels DJ José de las Heras, Hektor Mass i Cande Gariso.
Bizarrap, que en 2023 es va alçar amb tres guardons en els Grammy Llatins, Millor Cançó Urbana, Millor Cançó Pop i Cançó de l’Any, va participar el divendres passat en el festival de Coachella, als Estats Units, on va sorprendre amb l’aparició inesperada de Shakira sobre l’escenari.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Hi va haver tres vehicles implicats: dos turismes i un tractor