Atropellament mortal a l’Aeroport de Menorca
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
Alumnes de la UIB presenten un recull de creacions pròpies a partir de textos de Blai Bonet fetes amb la tècnica del blackout poetry o poesia revelada
Alumnes de primer curs del grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UIB han presentat avui el seu projecte ‘Black Blai’, que recull creacions pròpies fetes a partir de textos de Blai Bonet. La UIB se suma així als actes de commemoració del centenari de l’escriptor.
Les creacions poètiques i artístiques s’han fet a partir d’un text de la novel·la ‘El mar’, de Blai Bonet. Per a les seves obres han fet servir la tècnica del blackout poetry o poesia revelada, dialogant amb el text original i reinterpretant-lo des d’una perspectiva actual.
A més, el projecte ha tengut una dimensió divulgadora, gràcies als tallers que han fet en centres educatius com el CEIP Mestre Colom de Bunyola i a l’IES Mossèn Alcover de Manacor.
El resultat és ‘Black Blai’, un volum format per cinc llibres que aborden temes presents en l’obra de Bonet, com són la mort, l’amor, l’espiritualitat, la mar i el paisatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears