Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els petits comerciants llancen ofertes abans d'hora per intentar atreure clients que salvin la temporada
Els petits comerços de Palma s’han hagut d’avançar al Black Friday, previst enguany pel 27 de novembre. Els aparadors ja mostren descomptes de fins al 70 per cent. Els comerciants diuen que llancen les ofertes abans d’hora per intentar atreure clients que els salvin la temporada.
Els comerciants no són gens optimistes, però han de fer els descomptes perquè les grans superfícies fan ofertes amb l’excusa del Black Friday, i als petits no els queda d’altra que sumar-s’hi. I és que la situació d’aquests petits comerços és molt precària. Basta fer una volta per carrers com Unió, Jaume III o Via Sindicat per veure molts negocis tancats.
L’associació de petites i mitjanes empreses de Mallorca, PIMECO, assegura que més de 20 dels seus associats han tancat, i la resta ha baixat les vendes un 75%. Aquesta associació, juntament amb la Cambra de Comerç, i amb col·laboració de l’artista Albert Pinya, han encetat una campanya per convèncer la població que compri al petit comerç i ajudin al sector.
El fet que hi hagi campanyes com el Black Friday en aquestes alçades pot tenir un efecte rebot: menys despesa a la campanya de Nadal. Els comerciants reclamen mesures perquè es fomenti el petit comerç a dins el centre urbà.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat