El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'ultrafondista creu que a La Cartuja l'equip d'Aguirre "farà un gran partit"
L’ultrafondista Blai Llopis ha arribat corrent a Lluc. Tota dificultat és poca quan es tracta de demanar ajuda per al Mallorca: “He vengut a veure la Mare de Déu per demanar-li molta força per a tot l’equip i el cos tècnic del Mallorca. També per a tota aquesta afició que es desplaça cap a Sevilla”, comenta l’esportista llucmajorer.
“Estic completament segur que el Mallorca farà un gran partit i a més d’un el sorprendrà. Ho donaran tot, com jo faig a totes les curses”, destaca Llopis. L’ultrafondista, que sap el que és afrontar reptes impossibles carregats de dificultats imprevistes, equipara les seves llargues curses amb la final que espera al Mallorca a La Cartuja: “Patir, patirem, seguríssim“, creu. “Però estic segur que traurà forces. Pot passar el mateix que va passar contra el Girona. El Girona era el favorit i a la primera part el Mallorca li va fer 3 gols”, conclou el mallorquí, que aquest dissabte serà a Sevilla per ser un dels 20.000 aficionats que vol marcar el primer gol de la final.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle