Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Demanen mesures que frenin el creixement turístic
La campanya Via Menorca, contra la saturació turística a l’illa, s’ha traslladat, aquest dissabte a Cala en Turqueta, a Ciutadella. Ho han fet per reivindicar que es prenguin mesures que frenin el creixement turístic que, a parer seu, Menorca està experimentant en els darrers anys.
Devers les 5 del matí, un grup de 250 persones ha omplert el pàrquing d’accés a la platja amb els seus propis cotxes. L’estacionament ha quedat bloquejat durant 6 hores.
Ja a peu de platja, els assistents han confeccionat diversos missatges sobre l’arena amb l’ajuda de tovalloles i els cossos de les mateixes persones.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"