CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Una ruta gastronòmica que, un any més, es repeteix en el programa d'actes de la Diada de les Illes Balears
7 cuiners i 3 coctelers de les Illes participaran, el pròxim dia 28, en la sisena edició del Peccata Minuta de Chefs(in). Una ruta gastronòmica que, un any més, es repeteix en el programa d’actes de la Diada de les Illes Balears.
L’entrada val 50 euros i permet als assistents tastar fins a 7 propostes d’alta cuina, com greixonera de careta de porc o villeroi de conill amb ceba i 3 còctels elaborats amb herbes de la Serra.
La “Bodega Suau” de Marratxí enguany serà l’escenari d’aquest esdeveniment que posa l’accent en el producte local.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició