Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El que més s'ha cobrat han estat reintegrament i menudalla
Jornada frenètica a les administracions de loteria de Palma. Tot hi haver-ho mirat ja a casa són molts els que, bitllet en mà, prefereixen comprovar en persona si els seus dècims duen premi.
El que més s’ha cobrat han estat reintegrament i menudalla. Diners que molts destinen ara a seguir provant sort amb el Sorteig de Reis.
Els illencs som, com passa amb la Grossa, els que manco diners destinam a aquest sorteig. L’any passat varen ser de mitjana 10 euros per habitant.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992