Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir un llibre signat de l'escriptora mallorquina
292
L’escriptora mallorquina Joana Marcús ha signat avui el seu darrer llibre, ‘Ciudades de humo’ a la llibreria Agapea. Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir-ne un exemplar. Alguns fins i tot han vengut des de Madrid per a conèixer a la seva ídola.
‘Ciudades de humo’ és una obra distòpica que relata el romanç entre una androide i un humà. Una història que ha conquerit nombrós públic, especialment el més juvenil.
A la coa, que feia la volta a les Avingudes, hi havia molta expectació, il·lusió i nirvis per conèixer l’escriptora mallorquina.
Les biblioteques de Palma podran tornar a comprar llibres nous
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania