Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir un llibre signat de l'escriptora mallorquina
246
L’escriptora mallorquina Joana Marcús ha signat avui el seu darrer llibre, ‘Ciudades de humo’ a la llibreria Agapea. Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir-ne un exemplar. Alguns fins i tot han vengut des de Madrid per a conèixer a la seva ídola.
‘Ciudades de humo’ és una obra distòpica que relata el romanç entre una androide i un humà. Una història que ha conquerit nombrós públic, especialment el més juvenil.
A la coa, que feia la volta a les Avingudes, hi havia molta expectació, il·lusió i nirvis per conèixer l’escriptora mallorquina.
Les biblioteques de Palma podran tornar a comprar llibres nous
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT