Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir un llibre signat de l'escriptora mallorquina
L’escriptora mallorquina Joana Marcús ha signat avui el seu darrer llibre, ‘Ciudades de humo’ a la llibreria Agapea. Centenars de joves han fet coa durant hores per entrar a la llibreria Agapea i aconseguir-ne un exemplar. Alguns fins i tot han vengut des de Madrid per a conèixer a la seva ídola.
‘Ciudades de humo’ és una obra distòpica que relata el romanç entre una androide i un humà. Una història que ha conquerit nombrós públic, especialment el més juvenil.
A la coa, que feia la volta a les Avingudes, hi havia molta expectació, il·lusió i nirvis per conèixer l’escriptora mallorquina.
Les biblioteques de Palma podran tornar a comprar llibres nous
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom