Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El ministre no ha agafat el guant a la presidenta i li ha demanat que compleixi amb la llei que està en vigor i que sigui solidària amb les comunitats més afectades
                            
                            El ministre de Presidència i Justícia, Félix Bolaños, s’ha pronunciat sobre la petició de la presidenta Marga Prohens de suspendre temporalment el repartiment de menors migrants a les Balears per l’allau d’embarcacions irregulars que han arribat a les Illes les darreres setmanes.
El ministre no ha agafat el guant a la presidenta i li ha demanat que compleixi amb la llei que està en vigor i que sigui solidària amb les comunitats més afectades.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes