Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El conductor ha pogut sortir del cotxe sense l'ajuda dels serveis d'emergències
L’accident s’ha produït a les dues de la matinada a la rotonda de Can Ramon, en direcció as Cap de Barbaria. El sinistre ha implicat un sol vehicle, que ha bolcat a la via. Quan els efectius d’emergència han arribat al lloc dels fets han comprovat que el conductor ja havia sortit pel seu propi peu de l’interior del cotxe i no estava atrapat.
Els bombers hi han intervengut per recol·locar el vehicle amb l’objectiu de facilitar-ne la retirada per part del servei de grua i han netejat la calçada per garantir la seguretat del trànsit a la zona.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui