Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
De moment, els menorquins són segons i tenen opcions serioses de guanyar
Afició i passió familiar pels bolets s’ajunten en un projecte, Bolets de Menorca, que aspira a convertir-se aquest dijous a Madrid en la millor iniciativa d’emprenedoria rural de tot Espanya. De moment, els menorquins són segons i tenen opcions serioses de guanyar.
Són pare i fill i comparteixen una mateixa dèria: els bolets. Un projecte inicial enfocat en el cultiu i la venda de bolets frescos d’alta qualitat, amb un enfocament sostenible del cultiu i un respecte pels processos naturals que han despertat l’atenció del jurat del concurs d’emprenedoria rural Repte final.
En un mercat local com el de Menorca, aquesta empresa familiar sorgida el 2002 a partir d’una simple afició ha anat consolidant-se oferint bolets frescos als restaurants i posant a la venda a través de la seva botiga en línia des de lots de cultiu, a melmelades, conserves i altres productes elaborats.
Després d’una primera selecció de 180 empreses de tot Espanya, ara són 20 els projectes elegits mitjançant un programa formatiu que es juguen aquest dijous a Madrid el reconeixement com a millor projecte d’emprenedoria rural de l’any.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora