Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els manifestants reclamen una "intervenció militar" com a protesta per les quarantenes obligatòries imposades per alguns estats
El president del Brasil, Jair Bolsonaro, ha tornat a ignorar les recomanacions sanitàries de distanciament social per la pandèmia i ha participat en una de les diverses manifestacions que s’han convocat a favor seu a diferents ciutats del país. Els manifestants reclamen una “intervenció militar”, encapçalada pel mandatari brasiler, en els poders legislatiu i judicial, com a protesta per les quarantenes obligatòries imposades per alguns estats, com el de Sao Paulo.
Bolsonaro ja va destituir la setmana passada el seu ministre de Sanitat per disputes per com hauria de ser tractada la pandèmia.
Al Brasil ja s’han superat els 38.500 casos de contagiats amb més de 2.400 morts pel coronavirus.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació