Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'actuació més important ha estat assegurar la coberta de la nau de Mestral, ubicada al polígon industrial de Ciutadella
69
Els Bombers de Menorca han realitzat un total de 22 intervencions les últimes hores com a conseqüències dels forts vents que afecten l’illa. L’actuació més important va produir-se aquest dilluns, quan efectius d’emergències van haver d’assegurar la coberta de la nau de Mestral, ubicada al polígon industrial de Ciutadella, per evitar que el despreniment de plaques provoqués danys al carrer.
També van assegurar amb sacs d’arena dues cobertes de benzineres i van retirar alguns arbres que afectaven el trànsit. El cap dels Bombers, Joan Gorrias, explica que en contra del que pot semblar la tramuntana no és tan perjudicial gràcies a la bona orientació de les vivendes i construccions. Esperen que a les pròximes hores el vent perdi intensitat i es restableixi la normalitat quan abans.
Per ampliar informació: Escolta aquí l’entrevista completa a Joan Gorrias
Les Illes viuen el pitjor temporal d’un mes de novembre des del 2001
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca