Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Ha estat traslladat a l'Hospital Mateu Orfila fora de perill
Imatge d'arxiu. /EFE
78Un jove francès de 21 anys s’ha precipitat des de 2 metres d’altura i s’ha fracturat diverses costelles. Els fets han ocorregut aquest dilluns capvespre a Cala en Vidrier, a Es Grau.
La caiguda s’ha produït en un indret de difícil accés, el que ha obligat a la dotació de Bombers i Policia Local que s’hi ha personat, a efectuar un rescat. Posteriorment, el ferit ha estat traslladat a l’Hospital Mateu Orfila amb politraumatismes, però fora de perill.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció