Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Reclamen als partits un compromís per millorar una situació que consideren "catastròfica"
Els Bombers de Palma s’han concentrat avui al parc de Son Malferit per denunciar la seva situació. Diuen que fan feina amb equips i vehicles obsolets. A més, només tenen dues autoescales que funcionen. Són curtes i tan sols permeten arribar a un tercer pis. L’Associació professional de Bombers de Palma també es queixa de falta de personal. Calculen que necessiten més de 70 efectius. Per això, exigiran als partits que es comprometin per escrit a solucionar aquests problemes. Insisteixen que està en joc la seguretat dels ciutadans de Palma.
Més informació: Els Bombers de Palma no tenen recursos per apagar focs a pisos de més de tres altures
Els Bombers de Palma apaguen un foc en un dels seus camions: “Encara sort que som bombers, que en prengui nota qui vulgui”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants